Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Додаток 3
до наказу керівника апарату
Орджонікідзевського районного
суду м. Запоріжжя
від 22 вересня 2016року №54к-ОД
УМОВИ
Проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В»- секретаря Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя
Загальні умови |
|
Посадові обов’язки
|
1.Веде первинний облік справ і матеріалів, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством, забезпечує заповнення обліково-статистичних карток в паперовому та електронному вигляді. 2.Вносить до обліково-статистичної картки автоматизованої системи документообігу суду інформацію, яку містить позовна заява (позивач, відповідач, третя особа, суть справи, вартісні показники) та здійснює автоматичний розподіл/перерозподіл справи з урахуванням спеціалізації суддів. 4.Здійснює контроль за секретарем судового засідання за належним заповненням обліково-статистичної картки у автоматизованій системі докуметообігу суду на цивільну справу у подіях судового розгляду справи. 5. Забезпечує зберігання судових справ та інших матеріалів. 6. Здійснює облік і забезпечує зберігання речових доказів у журналі обліку речових доказів, якщо по справі вони є, робить відповідний запис, згідно інструкції з діловодства 7.Приймає, реєструє апеляційні скарги та справи у журналі реєстрації апеляційних скарг у цивільних справах та вносить інформацію до обліково-статистичної картки у комп’ютерну програму. 8.Здійснює відправку судових справ за апеляційними скаргами, поданнями, запитами на справу до Апеляційного Суду Запорізької області, Верховного Суду України, Верховний Адміністративний Суд України, Дніпропетровський Адміністративний Апеляційний суд України, інших судів у випадках передбачених ЦПК України. 9.У разі якщо цивільна справа розглянута та знаходиться у канцелярії по цивільним справам, при надходженні апеляційної скарги чи запиту на справу, реєструє у журналі реєстрації апеляційних скарг у цивільних справах, відмічає обліково-статистичну картку у комп’ютерній програмі, піднімає справу та готує на відправку до іншої інстанції, у разі якщо справа розглянута та не повернута до канцелярії по цивільним справам, апеляційна скарга реєструється, та передається помічнику судді для негайної підготовки і здачі справи для відправки до іншої інстанції. 10.Приймає справи які надійшли на розгляд до суду вперше або після апеляційної інстанції. 11.Всі зареєстровані справи в день надходження передає судді під підпис. 12.Здійснює контроль, у разі розгляду справи, за своєчасною здачею справ до цивільної канцелярії суду. 13.Проводить роботу з оформлення звернення судових рішень до виконання, направляє повідомлення про стан справи до державних установ. 14.Здійснює прийом громадян, на письмові заяви готує належним чином завірені копії постанов, рішень, ухвал та надає старшому секретарю суду до загальної канцелярії. 15.У разі надходження заяви про ознайомлення з матеріалами цивільної справи згідно інструкції з діловодства ознайомлює з матеріалами судової справи. 16.Згідно плану робіт, виконує узагальнення судової практики, щодо звернення рішень до виконання. 17.Перевіряє належне оформлення справи після розгляду суддею. 18.Здійснює підготовку та передачу до постійного архіву суду судових справ за минулі роки, провадження у яких закінчено, згідно графіку передачі справ до архіву суду який затверджений головою суду, з відповідним складанням акту та погодженням цього питання з головою суду, керівником апарату суду, а також іншу документацію канцелярії суду за минулі роки. 19.Виконує доручення керівника апарату суду, помічника голови суду та старшого секретаря суду щодо організації роботи канцелярії суду. |
Умови оплати праці |
посадовий оклад – 1723(одна тисяча сімсот двадцять три) гривень. - надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06.04.2016 № 262 „Деякі питання оплати праці державних службовців”; - надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України „Про державну службу”) |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Тимчасово на період соціальної відпустки основного працівника |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнена особова картка встановленого зразка; 6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік.
Строк подання документів для участі в конкурсі: до 18 години 12 жовтня 2016 року |
Дата, час і місце проведення конкурсу |
10 година 18 жовтня 2016 року, кабінет №14 вул. Перемоги, 51, м. Запоріжжя Запорізької області, 69035 |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Перебийніс Юлія Геннадіївна (0612) 34-22-23. e-mail: inbox@og.zp.court.gov.ua
|
Вимоги до професійної компетентності |
|
Загальні вимоги |
|
Освіта |
Вища, не нижче рівня бакалавра, молодшого бакалавра |
Досвід роботи |
Не потрібен |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Спеціальні вимоги |
|
Освіта |
вища за напрямом «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» |
Знання законодавства |
2) Кримінальний процесуальний кодекс України; 3) Цивільний процесуальний кодекс України; 5) Інструкція з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді АРК та ВССУ; |
Професійні чи технічні знання |
відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів. |
Спеціальний досвід роботи |
Не потрібен |
Знання сучасних інформаційних технологій |
Володіння комп’ютером – впевнений користувач ПК (MS Office, Outlook Express, Internet), уміння користуватися законодавчими базами |
Особистісні якості |
Відповідальність, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, наполегливість, орієнтація на саморозвиток, вміння працювати в стресових ситуаціях. |